کوچینگ - علیا کوچ

بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار | محمدرضا علیا

بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار | محمدرضا علیا

در این مقاله با بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار، آشنا خواهیم شد.

وقتی می‌گوییم «کوچ کسب‌وکار»، ممکن است بلافاصله سخنرانان انگیزشی جذاب، اتاق کنفرانس هتل سرد و قهوه‌ای به همان اندازه تلخ به ذهنتان برسد. اما کوچینگ کسب‌وکار می‌تواند مهم‌ترین سرمایه‌گذاری باشد که در حرفه یا کسب‌وکار خود انجام می‌دهید، زیرا می‌تواند به طور مستقیم به شما نکات دنیای کسب و کار را بیاموزد.

پیگیری یک کوچ کسب و کار یا کارآفرینی می تواند به عنوان یک منبع عالی برای همه انواع صنایع عمل کند. چه یک حرفه ای در کسب و کار باشید که در تلاش برای کسب ترفیع هستید و چه کارآفرینی که از حرکت بعدی خود مطمئن نیستید، بیزینس کوچ حرفه ای می تواند شما را در مسیری سودآور به سوی موفقیت قرار دهد.

در مقاله بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار ، متوجه میشوید که یک مربی کسب و کار چه می کند، چرا باید یکی را استخدام کنید، و چگونه فردی را بیابید که شما را در تحقق اهدافتان کمک کند.

بیزینس کوچ حرفه ای

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک بیزینس کوچ حرفه ای به کارآفرینان، صاحبان مشاغل و حرفه ای ها به روش های مختلف کمک می کنند تا رشد کنند. آن‌ها پول دریافت می‌کنند و معمولاً بر اساس یک برنامه ثابت کار می‌کنند تا بازخورد عملی، مشاوره شخصی و برنامه‌های رشد را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارند تا درآمد شرکت را افزایش دهند، شغل خود را تسریع کنند یا رشد کسب و کار را افزایش دهند.

هدف یک بیزینس کوچ حرفه ای کمک به صاحبان کسب و کار است که بر نقاط قوت رهبری خود تأکید کنند و کاستی ها و نقاط ضعف خود را کاهش دهند و مسیر مشخصی را ایجاد کنند که به آنها کمک کند تا بتوانند تصمیمات تجاری بهتری گرفته و چشم انداز کلی خود را آشکار کنند.

کوچینگ کسب و کار شامل چه مواردی است؟

راهنمایی در تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت یک بیزینس و کسب و کار

برنامه ریزی استراتژیک برای پیشرفت و پایداری بیزینس شما

مشاوره حرفه ای که برای کمک به شما در به دست آوردن دیدگاه ارزشمند، طراحی شده است

ایجاد و بازنگری وظایف مختلف عملیات تجاری

مسئولیت پذیری برای رسیدن به هدف در موسسه یا سازمان مورد نظر شما

مربی کسب و کار شما از شما انتظار دارد که در طول جلسات خود را کامل نشان دهید تا بتوانید روی کسب و کار خود کار کنید نه در آن. بنابراین، هنگام کار با یک مربی، سطحی از خودآگاهی لازم است (علاوه بر دیدگاهی که در مورد سازمان خود ایجاد می کنید).

علاوه بر این مهم است که توجه کنید که نوع کوچینگی که دریافت می‌کنید می‌تواند بر «ارزش» آن‌ها برای کسب‌وکار شما تأثیر گذار باشد، چه در سطح محلی یا دیجیتالی انتخاب کنید.

بیزینس کوچینگ حضوری در مقابل کوچ کسب و کار آنلاین

کوچ های کسب و کار محلی مزیت اضافه کار با شخصی را ارائه می دهند که بازار را از نزدیک درک می کند و از دانشی که در مورد جامعه دارند، برای کمک به شما استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند به طور بالقوه به شما کمک کنند تا با ارجاع بر اساس نیازهای شما، شبکه و شراکت با سایر مشاغل داشته باشید.

مربی‌های کسب‌وکار آنلاین به شما انعطاف‌پذیری می‌دهند که ممکن است در محلی پیدا نکنید. می توانید با ایجاد یک برنامه زمان بندی، اسناد را در قالب دیجیتال به اشتراک بگذارید که در آن نگران از دست دادن اطلاعات و جلسه نباشید. اگر بخواهید کمتر با هم تعامل داشته باشید، کوچینگ کسب و کار آنلاین می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

اکنون که این تمایز را قائل شدیم، بیایید در وهله اول درباره اینکه چرا باید یک مربی کسب و کار استخدام کنید بحث کنیم.

چرا نیاز است یک مربی یا کوچ کسب و کار در سازمان خود استخدام کنید؟

1-خودآگاهی بیشتر و طرز فکر مثبت

2-شفافیت در مورد چگونگی موفقیت و مراحل مورد نیاز برای رسیدن به آن

3-توسعه مهارت های نرم انتقادی و تصمیم گیری

4-مسئولیت پذیری و رشد

5-افزایش عملکرد فردی، بهره وری و اعتماد به نفس

بدون یک مربی و شریک مسئولیت پذیر، بسیاری از رهبران کسب و کار خود را در آستانه رسیدن به سقف آنچه می توانند به دست آورند، می بینند. رهبران در جهت توسعه تیم ها تلاش می کنند و مربیان تجاری در جهت توسعه رهبران تلاش می کنند.

آنچه از مشارکت موفق با یک مربی کسب و کار به دست می آورید:

  1. خودآگاهی بیشتر و طرز فکر مثبت.

با کمک یک کوچ کسب و کار، شما خودآگاهی در تجارت را می آموزید، به این معنا که میتوانید نقاط قوت خود و همچنین نقاط ضعف خود را که نیاز به توسعه بیشتر دارند را شناسایی کنید.

هدف از این امر این است که از طریق خودآگاهی، کنترل بیشتری بر فرآیندهای خود داشته باشید و بتوانید ذهنیت مثبت ایجاد کنید که منجر به موفقیت شود.

  1. شفافیت در مورد اینکه موفقیت چگونه به نظر می رسد و مراحل مورد نیاز برای رسیدن به آن.

یک مربی کسب و کار احتمالاً در موقعیت خود است زیرا آنها در سرمایه گذاری های خود به موفقیت دست یافته اند. بنابراین، آنها این تجربه را دارند که برای شما شبیه سازی کنند که موفقیت چگونه به نظر می رسد و چگونه به این مقام رسیده اند.

موفقیت برای هر فرد معنای متفاوتی دارد، بنابراین یک بیزینس کوچ حرفه ای به شما کمک می‌کند تا موفقیت را برای خود و اهداف تجاری‌تان مشخص کنید و به شما کمک می‌کند تا مراحل رسیدن به آن را انجام دهید.

  1. توسعه مهارت های انتقاد صحیح و تصمیم گیری:

همانطور که در بالا اشاره شد، بیزینس کوچ های حرفه ای دارای تجربه تجاری قابل توجهی هستند که از طریق آن می توانند به شما در توسعه مهارت های ضروری برای دستیابی به موفقیت تجاری کمک کنند و به شما آموزش دهند که چگونه این مهارت ها را در تصمیم گیری های تجاری خود به کار ببرید.

  1. مسئولیت پذیری و رشد.

یک بیزینس کوچ حرفه ای هیچ سهم شخصی در سرمایه‌گذاری های شما ندارد، بنابراین بینش ارزشمند و بی‌طرفانه‌ای از کسب‌وکار شما در وضعیت فعلی آن و فرآیندهایی که انجام می‌دهید به شما می‌دهد. درک اینکه کسب و کار شما برای یک فرد خارجی چگونه به نظر می رسد به شما کمک می کند تا در برابر فرآیندهای خود، چه خوب و چه بد، مسئولیت پذیر باشید و درک کنید آن چه را که باید تغییر کند.

مربی شما همچنین شما را در قبال اهدافتان مسئول می‌داند، زیرا می‌دانید که آنها آنجا هستند تا پیشرفت شما را دنبال کنند و نظاره گر رسیدن شما به نقاط عطفتان باشند.

  1. بالا رفتن عملکرد فردی، بهره وری و اعتماد به نفس

شما عملکرد، بهره وری و اعتماد به نفس خود را بهبود خواهید بخشید زیرا کوچینگ کسب و کار به شما کمک می کند تا تمامی این موارد را توسعه دهید:

خودآگاهی و طرز فکر مثبت

تمام مهارت های موردنیاز برای تصمیم گیری های تجاری ارزشمند

مسئولیت پذیری در مقابل تمامی کارهای خود و تشخیص اینکه در کجا تغییر لازم است

اکنون ممکن است در این فکر باشید که آیا یک بیزینس کوچ حرفه ای واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

آیا هزینه کردن برای یک بیزینس کوچ حرفه ای ارزش دارد؟

یک کوچ کسب و کار ارزش دانش و تجربه ای را دارد که ارائه می دهد و برای نیازهای خاص بیزینس و کسب و کار شما به کار می رود.

با این گفته، جستجوی کامل برای خدمات مربیگری مناسب مورد نیاز خود را انجام دهید. اگر فقط در تلاش برای بهبود بازاریابی خود هستید، یک بیزینس کوچ حرفه ای یا مربی بازاریابی با تجربه پیدا کنید. اگر به کلیات کسب و کار خود نیاز دارید، یک تیم مربیگری و کوچینگ با تجربه پیدا کنید.